Miłosny scrap/ LOVEly layout


środa, 14 lutego 2018


Dzisiaj witam się z Wami moją debiutancką pracą dla Was. Taki szczególny dzień, więc nie obędzie się bez pracy o miłości. Bo miłość ma wiele obliczy. Większości walentynki kojarzą się z miłością między parą, a dla mnie to też miłość moich dzieci.

Today is my debut, with my first inspiration work for you. It is a special day so it cannot pass by without the work of love. Because the love has many faces. For most the Valentines are associated with the love of a couple, but for me it is also the love for my children.


Do wykonania pracy wykorzystałam papier kolekcji Here and now, tekturkę dekor, napisy hellogwiazdki ze szkła akrylowego. Do zmediowania skorzystałam z produktów marki 13arts: gesso oraz mgiełki niebieską, różową, fioletową. Do klejenia użyłam magica.
Życzę Wam wiele miłości nie tylko w tym dniu.

For this work I used the paper of Here and Now collection, the cardboard decor, the scripts hello, stars of acrylic glass. For media-work I used 13 arts materials: gesso and blue, pink and violet mists. And for putting it all together – the Magic glue.
I wish you lots of love - not only on this special day.



Pozdrawiamy/Greetings
Melodia and Team TricksArt



Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)